آموزش نرم افزار های کاربردی

ما را در کانال تلگرامی دنبال کنید : t.me/ismgame

آموزش نرم افزار های کاربردی

ما را در کانال تلگرامی دنبال کنید : t.me/ismgame

دوره های آموزشی

دوره شمارۀ یک :

با عرض سلام خدمت همکاران بزرگوار، کارگاه‌آموزشی تولید محتوا از طریق نرم افزارهای زیر بصورت مجازی و در واتساپ و از طریق گوشی های همراه برگزار میشود؛ آموزش برنامه هایی همچون :

 Powerpoint -

 Inshot -

 Pinterest -

 Az screen Recorder -

 BlackBoard -

 Background Eraser - 

 Logo Marker Free -

در این دوره می توانید به راحتی تولید محتوای خلاق و جذاب و درسنامه داشته باشید. از این فرصت ویژه استفاده بفرمایید.

این‌کارگاه به مدت 14 روز آموزش و  14روز رفع اشکال میباشد که تمام آیکون ها و انیمیشن سازی را از صفر تا صد به طور کامل آموزش میبینید.

عکسها و بک گراندهای مورد نیاز برای تولید محتوا در اینشات و پاورپوینت برای شما عزیزان ارسال می شود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به شماره ۰۹۱۲۸۹۰۲۹۶۹ یا آیدی t.me/sharifiiiie پیام دهید.

لطفا پس از شرکت در دوره نظر خود را در رابط با دوره در قسمت کامت وبلاگ آموزش نرم افزار های کاربردی با ما در ارتباط بگذارید.

دوره شمارۀ دو :

باعرض سلام و ادب خدمت شما همراهان بزرگوار

انشاالله قصد دارم با نام و یاد خدا دوره آموزش کامل ساخت کتاب ورق زن (کتاب الکترونیکی) را خدمت شما بزرگواران ارائه دهم. شما پس از طی این دوره می توانید یک کتاب ورق زن (کتاب الکترونیکی) خیلی حرفه ای را تولید کنید و شما می توانید نمونه ای از این کتاب ورق زن (کتاب الکترونیکی) را در فیلم بالا مشاهده کنید. از این کتاب ورق زنی که تولید می کنید می توانید در مسابقات و جشنواره های تولید محتوا و یا حتی در تدریس هایتان استفاده کنید و خلاقیت را به تدریس هایتان اضافه کنید.

این دوره شامل 11 قسمت است که شما پس از مشاهده همه قسمت ها می توانید سوالات خود را در گروهی که انشاالله ایجاد می کنم بپرسید. 

در این دوره علاوه بر ارائه آموزش یک پک کامل تصاویر مربوط به تولید محتوا خدمت شما ارئه می شود. در این پک آموزش انواع بکگراند های مورد نیاز برای تولید محتوا، دکمه های مورد استفاده در محتواهای آموزش، تصاویر با کیفیت انواع حیوانات، تعدادی فایل فلش بسیار جذاب و... خدمت شما ارائه می شود که امید است این پک آموزشی برایتان مفید واقع شود.

قیمت این دوره فقط 30 هزار تومان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره از دو طریق زیر اقدام نمایید :

از طریق تلگرام : t.me/iliam1385

از طریق واتس اپ : 09908214903

دوره شمارۀ سه :

باعرض سلام و ادب خدمت شما همراهان بزرگوار

انشاالله قصد دارم با نام و یاد خدا دوره آموزش نرم افزار پاورپوینت پیشرفته را خدمت شما بزرگواران ارئه دهم که دوره ای بسیار جامع و کاربردی است. در این دوره شما ترفند های بسیار کاربردی را یاد می گیرید که می توانید در ساخت محتواهای دیگر از این ترفند ها استفاده کنید. 

این دوره شامل 10 ویدیو آموزشی است که شما پس از مشاهده همه قسمت ها می توانید سوالات خود را در گروهی که انشاالله ایجاد می کنم بپرسید. 

در این دوره علاوه بر ارائه آموزش یک پک کامل تصاویر مربوط به تولید محتوا خدمت شما ارئه می شود. در این پک آموزش انواع بکگراند های مورد نیاز برای تولید محتوا، دکمه های مورد استفاده در محتواهای آموزش، تصاویر با کیفیت انواع حیوانات، تعدادی فایل فلش بسیار جذاب و... خدمت شما ارائه می شود که امید است این پک آموزشی برایتان مفید واقع شود. علاوه بر پک تصاویر یک فونت خیلی زیبا  که در بازار به صورت  غیر رایگان عرضه می شود و سه فایل خام پاورپیونت خدمت شما ارائه می شود که شما می توانید روی آنها ویرایش انجام دهید.

توجه داشته باشید این دوره مخصوص پاورپیونت ویندوز هست و شما بزرگواران قبل از شرکت در دوره باید تسلطی روی نرم افزار پاورپوینت داشته باشید.

قیمت این دوره فقط 40 هزار تومان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره از دو طریق زیر اقدام نمایید :

از طریق تلگرام : t.me/iliam1385

از طریق واتس اپ : 09908214903

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد